در ابتدا جا دارد تشکر کنیم از اینکه به ما اعتماد کردید و مارا برای برداشتن قدم جدیدی در مسیر آموزش و کسب علم انتخاب کردید.

امیدواریم بتوانیم با دانشی که در اختیار شما می گذاریم، شما را به نتیجه دلخواهتان برسانیم و در مسیر رسیدن به اهدافتان سهیم باشیم.

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و پس از آنکه دوره آموزشی مد نظر خود را انتخاب نمودید،  مسیر دریافت آن را در سبد خرید تکمیل کنید.

دوره های آموزشی ما از طریق برنامه اسپات پلیر اجرا می شوند و در حال حاضر این برنامه فقط بر روی ویندوز و اندروید قابلیت اجرا دارد.

در صفحه ای که پس از فرایند تکمیل خرید و پرداخت برای شما باز می شود، یک کد لایسنس به شما داده می شود که بوسیله ی آن می توانید دوره را در برنامه اسپات پلیر خود بارگزاری کنید.

 

از بخش (1) که دانلود و نصب پلیر است میتوانید اسپات پلیر را دانلود کرده و روی سیستم مدنظر خود آن را نصب کنید. سپس از بخش (2) کپی و وارد نمودن کلید در پلیر، بر روی دکمه کپی کلید کلیک کنید تا کد لایسنس  در کلیپ برد  شما ذخیره شود. سپس وارد برنامه اسپات پلیر خود شوید و کد لایسنس  خود را در بخش لایسنس وارد و تایید کنید.

پس از طی این مراحل، دوره مورد نظر در صفحه اسپات پلیر  شما باز می شود و با کلیک روی دوره، سرفصل های آن باز میشود و با زدن روی هر سرفصل بطور خودکار دانلود میشود و شما می توانید آن را مشاهده کنید.

با امید موفقیت روز افزون برای شما عزیزان